Grooveshark > Spotify



Har funderat ett tag på om jag ska dela med mig av min guldgruva. Vad kom jag fram till då? Well, jag ska inte vara egoist! Sharing is caring!

Min guldgruva är då Grooveshark - en musiktjänst på nätet! Grooveshark har samma funktion som Spotify men är snäppet bättre enligt mig. Det här är varför:

Större musikutbud. Här kan du även hitta koreanska, japanska, kinesiska och en massa låtar som du inte hittar på Spotify.

Inga reklamavbrott. De har reklam, men den enda reklamen är en liten spalt på höger sida som knappt täcker en femtedel av skärmen. Det kostar $3/månad (Ungefär 20 kr) att få bort reklamen, men jag tycker inte att det är nödvändigt.

Ingen registrering behövs, om man inte vill spara en spellista d.v.s.

Inga invites behövs för registrering.

Ingen nedladdning behövs.

Känner ni er manade? http://www.grooveshark.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0