Tips för att undvika att kameran försvinner - för gott

Kameror som försvinner är något som man helst vill undvika, men det är sånt som händer. Det här är inget tips på hur man gör för att kameran inte ska försvinna, utan hur man gör för att kameran inte ska försvinna för gott.

Vad är det för tips då? Jo, man tar helt enkelt några bilder som man hela tiden har i kameran!

T.ex såhär som Andrew McDonald(tror jag han heter) har gjort!


Hello

You-Must-Have-Found-My-Came

thankyou

Unless

But-I'll-Assume

I-Probably

Like-on-a-Train

Or-At-The-Post-Office

Or-In-My-Dog

Well-Probably

I-don't-even

Klicka här för att se fortsättningen!


Kommentarer
Postat av: Vivi

sv: hehe tack! Tycker jag med :) Älskar den



HAHAHA vilken skön kille!! :D

2009-12-19 @ 12:38:01
URL: http://baidu.blogg.se/
Postat av: cuong le

haha, rolig denna var :D



sv: tack så mycket! det var mumsigt, mammas verk.

men vem är du om jag får fråga, och hur hittade du till min blogg? första gången jag ser din blogg ^^

2009-12-20 @ 23:29:52
URL: http://cuoong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0