Anledningen till varför man ska vara noga när man döper sina barn...



...annars kan det bli väldigt väldigt fel om man har otur, t.ex.:

Ann Ahl
Inga Wenner
Ben Dover
Mike Litoris
Jonas Norberg
Mike Hunt
Semin Cuks

Finns flera, men de där var mest klockrenast tyckte jag. Naturligtvist kan det inte hjälpas om det inte betyder något speciellt i sitt land och sen flyttar till ett annat land eller någonstans där ett annat språk pratas där namnet betyder något mindre smickrande. Ibland kan dessutom något som låter mindre i ens öron vara en himmelsk symfoni i någon annans. Well, that's life. 

Hittade namnen på:
https://www.flashback.info/showthread.php?t=794915
http://www.familjeliv.se/Forum-5-123/m48176927-8.html


Kommentarer
Postat av: Joli

Hellu ägaren till ChopChop!



Kul att du kikat in min blogg. Och jag måste säga att din blogg är jättefin!! Och roliga inlägg du skriver. :)

Jo, det där med chokladspegel det har jag upptäckt med. Jag köpte dem också för 3-4rmb och så såg jag dem på chapnlle. När jag skrev det inlägget md jämförelsen så tvekade jag jättemycket. För att i framtiden kanske det är jag som står där med en hemsida eller en butik och försöker tjäna pengar. MEN skillande är att jag inte kommer att ha dessa skyhöga priser. Jag räknar självklart med tull, skatt och hela det paketet. Men jag kan fortfarande inte få till det från 3-4yuan till 159:-. Jag menar det ska vara kul att shoppa och inte kosta skjortan. Och så vill jag att mina kunder ska uppleva. :)

För övrigt vill jag säga får du chansen att komma hit så borde du. Även om du inte kan bo här så kan du kanske tänka dig att åka ett år eller en termin för att plugga språk eller så.



Ha det bra!!! Och forsätt blogga ¨på!!!

2009-11-22 @ 05:56:35
URL: http://joliday.blogg.se/
Postat av: Fia

Haha stackarna som få hette de där :P

Semin Cuks va no värst x]

2009-11-22 @ 18:05:44
URL: http://mesheandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0