Roligt sms att skicka..

Bläddrade igenom mina sparade sms nyss och läste ett roligt sms min kompis hade svarat mig med efter att jag skickat ett sneaky sneaky-sms. Delar inte med mig av smset som jag fick av henne men kan dela med mig av smset jag skickade, så hoppas vi att ni får roligare svar tillbaka! Fick den av min syster innan. 


Skriv: Asså de ringde en kille till mig och frågade efter dig idag
Sen en maaaaaaaaaassa nya rader och längst ner skriver ni
"Är du så desperat att du inte ens hinner läsa klart meddelande? ;) Skicka vidare och se hur många desperade vänner du har!:)"

Så såg smset ut som jag vidarebefodrade!^^
































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0