Bra reklam?


Bildkälla

Eh..I don't think so..

Kommentarer
Postat av: M

svar: hehe måste lära mig att göra en :P fast jag är också lite lat tyvärr :P



Hehe jaa! Jag älskar TE. grönt te och mjölkte tror jag är mina favoriter! Det lät fräscht med minte som du sa! det smakar gott! nu kommer jag inte på te igen... har du provatmyntate? det är väldigt gott :D



Förklarade jag bra på min step by step om fransk manikyr. Det var svårt att skriva eftersom det skulle nå ut till andra... liksom andra skulle förstå och inte bara jag :P



Hehe, ang. ditt inlägg! "flyg med oss vi lovar att vi kraschar"... de valde kanske bilden åt fel håll :P



god natt! kram

<3

2010-02-06 @ 00:33:33
URL: http://candypeace.blogg.se/
Postat av: M

Sv: hehe okej, smaken är olika! Förut sprack jag sprite hela tiden men .. men när det blev nyår gjorde jag ett löfte som gick ut på att jag skulle dricka nyttigare >> resultatet blev Te och Loka :P



Jag ändrade den lite nu... hehe vad många svavfel jag hade XP



Japp, bakgrung och det är fixat... men det ser så fail ut! Det är väl för att jag gjorde dem i paint :P



Är allt bra med dig ? :D



peace out (Y)

2010-02-06 @ 15:51:23
URL: http://candypeace.blogg.se/
Postat av: a.nniie ♥

sv: hehehe men det r bara för mina r nyköpta nästan:P vänta bara ett tag så kommer de bli svarta!:p hehea

2010-02-08 @ 22:50:19
URL: http://aaniiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0