Vem är din förebild? test

Vem är din förebild?
Se nedan och försök göra detta utan att fuska och scrolla inte ner till svaren förrän du gjort testet. Don't ruin the fun!

1. Välj ditt favoritnummer 1-9.
2. Multiplicera med 3.
3. Lägg till 3.
4. Multiplicera med 3 igen.
5. Du har nu ett 2- eller 3-siffrigt tal.
6. Addera siffrorna i talet. Om du har 56 tar du 5+6 etc.
7. Kolla nu med ditt tal vem din förebild är li listan nedanför(scrolla mkt).






































1. Einstein
2. Nelson Mandela
3. Gud
4. Walt Disney
5. Bill Gates
6. Gandhi
7. George clooney
8. Thomas Edison
9. Ägaren bakom Chop chop



Jag vet, jag har den effekten på folk. Om du jobbar, sliter och har tillräckligt med vilja så kan du också bli som jag. Tro mig!

PS. Sluta byta siffra, jag är din idol, lev med det! ;)




Haha, fick ett sms med det där och jag har modifierat smset lite så att det skulle passa bättre här som ett inlägg. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0