Random chatt

De flesta har väl hört talas om Omegle? omegle.com är en sida där man kopplas upp och så börjar man chatta med olika främlingar bara. Helt random, fast det kan vara riktigt kul!

Nu har en motsvarighet till Omegle kommit ut. Fast på chatroulette.com använder du både webbkameran och mikrofon! Scary, huh? Har inte testat det än och vet inte ens om jag kommer göra det. Det är folk från olika länder som använder tjänsten, men det finns en massa fbare och FBare som driver där också. Så nog kommer ni träffa på en svensk.


Bildkälla


Kommentarer
Postat av: Neha

Ojdu, lycka till idag med handlandet då=)

2009-12-23 @ 10:56:37
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Cindy'Nham

Åhh den sidan känner jag igen hahahaha.. min killkompis han snackade med såna randoms och en av de bar stripa för mig hahaha och han var också kille hahahaahahha och jag dog av skratt eftesom han var så liten också hahahahaahhahaahah!



sv:

awwe, min kompis har en LG som är sån tangent som du vill ha. Om du söker på LG på google sen den första till vänster har hon :) den verkar bra. Den du sa verka också bra och fin :]]

2009-12-23 @ 12:07:54
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0