brottsplatsstockholm.se


Bildkälla

Såg du att det var en massa poliser i centrum idag? Undrar du vad det var som hände? På www.brottsplatsstockholm.se kan man se det mesta som har hänt och involverat polisen, t.ex. rån eller skadegörelse. Om du är nyfiken på vad som har hänt på senaste tiden i ditt område kan du också kolla där.

EDIT: Heter nu www.brottsplatskartan.se med uppdateringar om händelser som involverat polisen över hela Sverige! Thumbs up!


[tips: Sök inte bilder på brottsplats på google, sökte på det(och kanske ett till ord) och fick fram ganska skrämmande bilder på människor som råkat ut för misshandel. Såg ut som några låg på obduktionsbänken också.. ]


Kommentarer
Postat av: cuong le

sv: det beror på... känner du rebecca trang (http://alongshecame.blogg.se)? isåfall är du "personen" jag känner till :P



hur lång tid tog det att finna alla klapparna då? ibland får man offra sig lite för shoppingens skull. när jag shoppar skiter jag i maten, går hellre 4-6h i sträck! :D



mhm! t.o.m. folk som ville låna dem, haha!

2009-12-27 @ 13:28:24
URL: http://cuoong.blogg.se/
Postat av: Pär Thernström

Tack för inlägget! :)

Kan nämna att jag (som står bakom webbplatserna) just nu håller på att fixa med att föra in händelser från hela landet. Så håll ut, om några dagar så finns förhoppningsvis en karta där hela Sverige är med.

2009-12-29 @ 10:47:32
URL: http://brottsplatsstockholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0