Online makeover


Bildkälla

Det känns som om jag redan skrivit om den här sidan, men jag kan inte hitta inlägget. Hur som helst, om jag redan har gjort det, skadar det ju inte att jag gör det igen? Utifall jag inte gjort det.

Taaz.com heter i alla fall sidan ni borde besöka om ni känner för en förändring men inte vågar slå till! Hur skulle jag se ut med lugg eller med mörkare smink? Istället för att klippa av din lugg och ångra dig så kan du kolla upp det på taaz.com först.

Det krävs registrering, men tar tar bara några minuter och är väldigt enkelt. Sen är det bara att ladda upp din bild och börja trixa och fixa. Man kan inte bara byta hårfärg och frisyrer, men också testa olika sorters mascaror eller till exempel göra ögonbrynen smalare. Det finns mycket att göra alltså! Om man t.ex. hittar ett läppstift som man gillar kan man också se vilket märke och namn det är och sen gå och köpa det läppstiftet. Sen är det bara att hoppas på att resultatet är detsamma i verkligheten om inte bättre!

Resultatet är underskattat faktiskt, det blir otroligt bra och verkligt!

Visst låter kul? Here you go! www.taaz.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0